Dynamostarter 502
- pblazek
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 20
12.05.2017, 13:18 #13
od pblazek
Odpověděl pblazek pro téma Dynamostarter 502
myslim si ze ak mu pomozem zacne tocit
len prvaotocka je prenho tazke prekonat hornu uvrat
lebo ak sa mi podari prvu otocku prekonat nasledne otaca pokial nepustim klucik
??????ma 502 dekompresor??????
len prvaotocka je prenho tazke prekonat hornu uvrat
lebo ak sa mi podari prvu otocku prekonat nasledne otaca pokial nepustim klucik
??????ma 502 dekompresor??????
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Honza I
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 54
11.05.2017, 20:24 #14
od Honza I
Odpověděl Honza I pro téma Dynamostarter 502
Zdravím, zkuš při startování dynamostartéru pomoc sešlápnutím nožní startovací pákou.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- pblazek
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 20
11.05.2017, 19:34 - 11.05.2017, 19:43 #15
od pblazek
Odpověděl pblazek pro téma Dynamostarter 502
nie nemam tam taky vystup
mam len tri skrutky nalavo
ja som ho kupil nefunkcny
nejazdilo asi 15 rokov
viem nejak pomerat rotor stator?
mam len tri skrutky nalavo
ja som ho kupil nefunkcny
nejazdilo asi 15 rokov
viem nejak pomerat rotor stator?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Jozef Časnocha
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 289
11.05.2017, 19:20 - 11.05.2017, 19:20 #16
od Jozef Časnocha
Odpověděl Jozef Časnocha pro téma Dynamostarter 502
Ak je dlha sviecka, tak to by si zistil pri startovani nohou, to by bola rana, keby piest trafil sviecku, chyba by mohla byt aj na startovacom rele. A nemas nahodou nahodeny dynamostarter z rikse? Tam je trochu ine zapojenie a cievky maju este jedno vynutie s vyustenim na statore, to by znamenalo, ze ako keby nemas jednu cievku a tym padom maly vykon dynamostartera.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- pblazek
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 20
11.05.2017, 18:57 #17
od pblazek
Odpověděl pblazek pro téma Dynamostarter 502
dakujem za odpoved
baterie uplne nova
kontakty stykaca dost zaoxidovane
vybrus pravdepodobne robeny nebol
znizena hlava ???? netusim
ukostrenie v poriadku
skusil som aj priamo spojit bateriu minus pol na kontakt dynama a to iste iskrenie na baterii velke ale motor sa otocil len po hornu uvrat. obcas urobil dve otocky a postal nemal sily to pretocit dalej
mam tu este komplet motor z rikse takze by som vedel pouzit aj diely z neho
este ma napadlo ci sviecka nemoze byt dlha ??? mam tam staru keramicku sviecku 14-7-5
baterie uplne nova
kontakty stykaca dost zaoxidovane
vybrus pravdepodobne robeny nebol
znizena hlava ???? netusim
ukostrenie v poriadku
skusil som aj priamo spojit bateriu minus pol na kontakt dynama a to iste iskrenie na baterii velke ale motor sa otocil len po hornu uvrat. obcas urobil dve otocky a postal nemal sily to pretocit dalej
mam tu este komplet motor z rikse takze by som vedel pouzit aj diely z neho
este ma napadlo ci sviecka nemoze byt dlha ??? mam tam staru keramicku sviecku 14-7-5
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- pedol
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 803
11.05.2017, 06:12 - 11.05.2017, 06:23 #18
od pedol
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Odpověděl pedol pro téma Dynamostarter 502
Spekulace:
1. Baterie opravdu v kondici?
2. Ukostření vede z pólu baterie přímo na upevňovací šroub statoru?
2. Snížená hlava
3. Těsný výbrus
4. Velký úbytek napětí na znečištěných kontaktech stykače
Jak se startér chová, když je motor zahřátý? Překoná úvrať? Vyčistit kontakty stykače, pozor ale na zakouslá zrníčka karborundu ze šmirglu do povrchů styčných ploch kontaktů.
Taky můžete ještě předtím zkusit odpojit jeden pól baterie a pak i kabely z relé svorek B a S, které spojite šroubem. Pak samozřejmě bez klíčku přiložit odpojený pól, zda se to bude točit, tím totiž obejdeme kontakty stykače. Dělejte to v kožených rukavicích, ať se nepopálíte jiskrou. Pokud se bude točit, tak jste identifikoval závadu na stykači
1. Baterie opravdu v kondici?
2. Ukostření vede z pólu baterie přímo na upevňovací šroub statoru?
2. Snížená hlava
3. Těsný výbrus
4. Velký úbytek napětí na znečištěných kontaktech stykače
Jak se startér chová, když je motor zahřátý? Překoná úvrať? Vyčistit kontakty stykače, pozor ale na zakouslá zrníčka karborundu ze šmirglu do povrchů styčných ploch kontaktů.
Taky můžete ještě předtím zkusit odpojit jeden pól baterie a pak i kabely z relé svorek B a S, které spojite šroubem. Pak samozřejmě bez klíčku přiložit odpojený pól, zda se to bude točit, tím totiž obejdeme kontakty stykače. Dělejte to v kožených rukavicích, ať se nepopálíte jiskrou. Pokud se bude točit, tak jste identifikoval závadu na stykači
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.126 sekund