Prase dojelo,něco v elektrice??!!
- Tonda502
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 13
15.11.2012, 14:58 #1
od Tonda502
Odpověděl Tonda502 pro téma Prase dojelo,něco v elektrice??!!
Díky za informaci
Skútr už mi jezdí i s klasickým relé s mínusem na kostře (příprava na elektroniku), tak když jim řeknu, že potřebuji na čz 502 už budou vědět jaké úpravy je potřeba .
Ještě jednou díky Tonda
Skútr už mi jezdí i s klasickým relé s mínusem na kostře (příprava na elektroniku), tak když jim řeknu, že potřebuji na čz 502 už budou vědět jaké úpravy je potřeba .
Ještě jednou díky Tonda
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- D-D-D
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 40
15.11.2012, 11:18 #2
od D-D-D
Odpověděl D-D-D pro téma Prase dojelo,něco v elektrice??!!
Originální zapalování se do Čezety bez úpravy nehodí. O prohyb, který je v pravém víku motoru navíc oproti motorce, se za čas prodře izolace na fastonech a zapalování se zkratuje. Navíc je problém dostat se k zásuvce na připojení k PC pro nastavení předstihu - na rozdíl od motorky se musí sundat výfuk a vlézt pod skútra. Tyto problémy jsem vyřešil (úprava konektorů, zásuvka na kabelu) a v Imfsoftu mi na míru upravené zapalování bez příplatku vyrobili. Ještě je trochu problematické (složitější) zapojení pro napájení s "+" na kostře, což ale snadno vyřeší elektronický regulátor napětí a přepólování dynamostartéru (popsáno zde na stránkách). No a pak už nastupují ty výhody jako je přesně nastavitelný předstih, měnící se v závislosti na otáčkách motoru, nastavitelná intenzita jiskry (také možno dle otáček - vše se nastavuje individuelně po připojení k PC). Dále se tam nic neošoupává, takže jednou nastavený předstih zůstává nastavený trvale i bez promazávání plsti, ani se neopalují kontakty. Je tedy v podstatě bezúdržbové. Obyčejným přepínačem je navíc možno i za jízdy volit ze dvou různých křivek předstihu...
Subjektivně se mi zdá, že motor s ním lépe jede. Ne samozřejmě tak, jako laděné motory, nebo 250-ky, ale znát to je. Navíc běží i ve volnoběhu krásně pravidelně. Takže to jsou klady a zápory jak jsem je poznal já. Po vyřešení popsaných problémů jsem s ním spokojený.
Subjektivně se mi zdá, že motor s ním lépe jede. Ne samozřejmě tak, jako laděné motory, nebo 250-ky, ale znát to je. Navíc běží i ve volnoběhu krásně pravidelně. Takže to jsou klady a zápory jak jsem je poznal já. Po vyřešení popsaných problémů jsem s ním spokojený.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Tonda502
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 13
13.11.2012, 13:08 #3
od Tonda502
Odpověděl Tonda502 pro téma Prase dojelo,něco v elektrice??!!
Zdravím
Můžete mi prosím někdo napsat, jaké máte zkušenosti s bezkontaktem od Imfsoftu
uvažuji o něm na 502 díky Tonda
Můžete mi prosím někdo napsat, jaké máte zkušenosti s bezkontaktem od Imfsoftu
uvažuji o něm na 502 díky Tonda
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Kovář Vimperk
- Offline
Méně
Více
14.02.2011, 19:44 #4
od Kovář Vimperk
Odpověděl Kovář Vimperk pro téma Prase dojelo,něco v elektrice??!!
Martine to vypadá na vadný kondenzátor ,,,zkus vyměnit!!!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- D-D-D
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 40
04.11.2010, 10:19 #5
od D-D-D
Odpověděl D-D-D pro téma Prase dojelo,něco v elektrice??!!
Je to zapalování firmy Imfsoft, určené pro 1-2 válcové dvoutaktní motory s označením Jawa-ČZ-Trabant. Problém byl trochu s obrácenou kostrou, ale dalo se to vyřešit. Adresa bude nejspíše www.imfsoft.cz, nebo ji najde vyhledávač.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- lportes
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 13
02.11.2010, 09:08 - 02.11.2010, 09:08 #6
od lportes
Odpověděl lportes pro téma Prase dojelo,něco v elektrice??!!
Prosím o popis bezkontaktního elektronického zapalování a kde ho lze koupit - odkaz?
Díky
Díky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.100 sekund