Renovace 502/05

Více
12.04.2011, 18:09 #1 od Skřítek
Odpověděl Skřítek pro téma Renovace 502/05
Pokračuji v renovaci právě mám kastli u klempíře motor je po GO.........

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06.04.2011, 18:57 #2 od Skřítek
Odpověděl Skřítek pro téma Renovace 502/05
Máte pravdu už mne to pustilo...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04.04.2011, 19:52 - 04.04.2011, 19:55 #3 od AlesK
Odpověděl AlesK pro téma Renovace 502/05
Skutra netreba upravovat, je dokonaly sam o sobe :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • herec 63
03.04.2011, 22:32 #4 od herec 63
Odpověděl herec 63 pro téma Renovace 502/05
Na tyhle "úpravy" mám jediný názor.Skútr Čezeta by měl zůstat tím čím je,tak jak ho před padesáti lety vyrobili se všemi jeho klady i zápory.Myslím že je to jedinečná (i když né dokonalá)rarita mezi čs. motocykly.Proto si ho zachovávám takového jakého ho vyrobili.Pokud budu toužit po silnějším stroji,trh oplývá nepřeberným sortimentem motocyklů a skútrů různých kubatur a značek,ale ČEZETA byla a stále ještě je "vyjímečná".Ale kdo rád "upravuje"-proti gustu žádný dišputát.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01.04.2011, 14:51 #5 od 505
Odpověděl 505 pro téma Renovace 502/05
možná se budu opakovat ale, vlastnosti podvozku a brzd skutru jsou tak na hraně i s dobře udělaným standartním motorem. Ke zvýšení výkonu se nejčastěji používá motor čz 250 protože má stejný zástavbový rozměry, ale už sem ve skutru viděl i čtiřtaktní dvoustovku od čz, a nebo 350ku jawu, myslím že karoserie skůtru čz skýtá dostatek prostoru a fantazii se meze nekladou :-))

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31.03.2011, 21:05 #6 od Skřítek
Odpověděl Skřítek pro téma Renovace 502/05
No chlapi dokumentaci neřeším to bych musel vidět tu originální i když dnes se dá vyrobit padělek takový že ho strejda na technické nepozná,sleduji často na kabelovce
různé úpravy aut a motorek a chci tím říct že vyrobit kopii sajdy si myslím že je v dnešní době reálné samozřejmě že nesmí člověk hledět na korunu ale myslím si že by vyšla zdaleka míň než nějaký šrot z inzerátu,největší problém je sehnat mustr neboli sajdu podle které by se vyrobili jenotlivé kompopnenty atd,možná že část z karoserie skůtru by se dala použít,nádrž i kolo lze sehnat i světlo,blatník by mohl být z laminátu,přední nárazník lze taky použít,jenom chci říct že kolega herec má pravdu s výkonem motoru,prostě z pohledu jízdy je vše špatně,měl jsem kdysi k renovaci rikšu a viděl ten motor,kola a spojku unašeč kola jak byli očehlány.................................................................
Když jsem začínal jezdit na skůtru v 18 letech prahnul jsem po výkonu a pořádné jízdě,tak jsem si koupil japonce a tím jsem se ukojil ale už tenkrát jsem měl myšlenku strčit do skůtra silnější motor,jenomže žádný motor nebyl k dostání ale dnes je trh nasycen a možnosti obrovské uvažuji že mám ještě jednu karosérii a možná bych do ní napasoval nějaký 4takt t od nějakého japonce takové retro......dnes už plno dodavatelů z vrakovišť motorek že by to nebyl zas takový problém..?...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.154 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account