502 - Problém se startováním

Více
11.12.2020, 16:19 - 11.12.2020, 16:23 #1 od pedol
Odpověděl pedol pro téma 502 - Problém se startováním
Sytič můžete ve vytažené poloze zafixovat rozevřeným kolíčkem na prádlo a nebo:
rozebrat bowden, vytáhnout lanko s knoflíkem, čtyřhran u knoflíku, závity a další plošky očistit, lehce namáznout a znovu sestavit. Sytič se zafixuje pootočením doprava, až pracky sevřou čtyřhran.

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10.12.2020, 16:48 #2 od Me2di
Odpověděl Me2di pro téma 502 - Problém se startováním
Byl jsem přesunuty sem, mám malinko jiný problém s dynamakem. Nova svicka a startpaka, motor skočí na poprvé a bezi fajn, jen mi nedrží sytic a tak ho musím držet rukou než se trochu neohreje. Ale dynama jen jako by pisti, uhliky mám už asi krátké, nebo by ještě měli běhat? A co znamená to číslo 407 na něm? Na starém nic není. Děkuji velice.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • herec 63
20.11.2017, 17:11 - 20.11.2017, 21:19 #3 od herec 63
Odpověděl herec 63 pro téma 502 - Problém se startováním
Vyčištění(mírné vyškrábaní)drážek na rotoru?Měl jsem ten samý problém po složení motoru.Po této operaci dynamospouštěč šlapal jak hodinky.Válec po výbrusu,vše těsné, ale ten startér to musí utáhnout!Z továrny také nebyly motory zaběhány a spouštěč musel točit.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20.11.2017, 14:32 - 20.11.2017, 14:33 #4 od dzabinak
Odpověděl dzabinak pro téma 502 - Problém se startováním
Po několika dnech odmlky (dříve jsem se do garáže nedostal) opět zdravím!

Tak jsem znovu prošel a proletoval všechny spoje, související se startováním, a zároveň vyměnil kabel baterie +/ukostření na stator za ještě silnější průřez, a to samé s baterie -/na relé. Zároveň jsem i vyměnil olej za ‚čerstvý‘, dokonce zkontroloval i ložisko/řemenici ventilátoru (vše OK).
Startér točí viditelně rychleji, motor by už snad měl naskočit. Uvidím, jak se čuník bude chovat po nějakých těch najetých km, až si vše sedne.
To ale zjistím až na jaře!

VŠEM ještě jednou MOC díky za pomoc!!

Dzabinak ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16.11.2017, 14:45 - 16.11.2017, 14:46 #5 od Miro
Odpověděl Miro pro téma 502 - Problém se startováním
Vidím, že nepomohla ani baterka z auta ani poriadne káble.
Ten štartér je asi fakt na hranici možností a po čerstvom výbruse to nepretočí. Ja túto skúsenosť nemám, ale už pár skúsených ľudí potvrdilo, že moje pomenovanie dynamoštartéra dvomi zvieratkami je výstižné.

Ešte mi napadajú ďaľšie veci:
- Správný materiál uhlíkov?
- Pritlačiť uhlíky rukou pri štartovaní.
- Kvalitný kontakt na svorke S, ale zospodu, zvnútra statora. Raz som dokonca túto skrutku mal povolenú. Ale to sa pozná pri zaťahovaní matky pri pripojovaní očka toho 10mm2 kábla.
- Nechal by som stator i rotor odborne premerať v opravovni motorov. To, že je nový neznamená, že je dobrý. Medzizávitový skrat, skrat na kostru, izolačné odpory...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15.11.2017, 07:28 - 15.11.2017, 07:29 #6 od pedol
Odpověděl pedol pro téma 502 - Problém se startováním
" Dělal jsem to takto jen během prvních pár set kilometrů. Dál motor startuje dobře i bez této "berličky"... "
Souhlas, proto jsem psal:
" Závadou bych se zabýval až po najetí pár set kilometrů, pokud ovšem po zajetí nezmizí sama od sebe."

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.161 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account