502 - Problém se startováním
- janmar
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 5
30.10.2017, 15:33 #37
od janmar
Odpověděl janmar pro téma 502 - Problém se startováním
Podla mna, hladaj chybu v predstihu. Ja som tiez mal problemy so startovanim. Nakoniec som sa nastval, vymontoval motor a zhodil hlavu. Nastavil som predstih presne tak ako ma byt.Hned po prvom nastartovani som bol doslova vyvedeny z toho, ako to nadherne ide. Podotykam, ze predtym som sa vybavil zo zapalovanim a karboratorom, ktore su tiez perfektne nastavene.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- dzabinak
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 11
30.10.2017, 15:08 #38
od dzabinak
502 - Problém se startováním vytvořil uživatel dzabinak
Zdravím, přátelé
Ocenil bych každou radu ohledně mého problému se startem mé 502ky.
Je podobný této situaci, kterou popisuje kolega na tomto odkaze: www.skutrklub.cz/index.php/forum/cezeta/...ter-502?limitstart=0, přesto to velmi pravděpodobně zatuhlým olejem nebude (motor je po generálce, olej nový).
Skútr zkrátka jednou nastartuje, jindy zase ne. Pořídil jsem tedy startpáku, ale problém chci samozřejmě vyřešit. Obecně se dá říct, že když je motor zahřátý, tak většinou protočí.
Věc je ta, že při vytažení svíčky točí jak o závod..., ale jakmile svíčku našroubuji, třeba jen na dva závity, startovací otáčky začínají citelně zpomalovat.. a pokud svíčku dotáhnu úplně, jakoby startér nemohl kompresi překonat.. a motor se stěží protočí.
Motoelektrikář mi, po popsání problému, poradil zkontrolovat stator s podezřením na nefunkčnost jedné, nebo i více cívek. Stator jsem tedy vyjmul a opravdu, dvě cívky měly poškozenou izolaci, zatřenou jakousi těsnící hmotou, asi jako náhražkou.
Sehnal jsem tedy stator nový, nepoužitý.., ale situace je stejná, jako při statoru předchozím.
Akumulátor je nový, bez problémů protočí litrový motor na mé Hondě.
- relé je repasováno
- uhlíky nové
- pružiny zkontrolovány
- rotor i vnitřek statoru vyčištěny
- 10mm2 kabel z plusu akumulátoru na uchycení statoru v bloku
Jak už jsem psal, ocením každou radu. Třeba jsem něco přehlédl.
Předem děkuji,
Dzabinak
Ocenil bych každou radu ohledně mého problému se startem mé 502ky.
Je podobný této situaci, kterou popisuje kolega na tomto odkaze: www.skutrklub.cz/index.php/forum/cezeta/...ter-502?limitstart=0, přesto to velmi pravděpodobně zatuhlým olejem nebude (motor je po generálce, olej nový).
Skútr zkrátka jednou nastartuje, jindy zase ne. Pořídil jsem tedy startpáku, ale problém chci samozřejmě vyřešit. Obecně se dá říct, že když je motor zahřátý, tak většinou protočí.
Věc je ta, že při vytažení svíčky točí jak o závod..., ale jakmile svíčku našroubuji, třeba jen na dva závity, startovací otáčky začínají citelně zpomalovat.. a pokud svíčku dotáhnu úplně, jakoby startér nemohl kompresi překonat.. a motor se stěží protočí.
Motoelektrikář mi, po popsání problému, poradil zkontrolovat stator s podezřením na nefunkčnost jedné, nebo i více cívek. Stator jsem tedy vyjmul a opravdu, dvě cívky měly poškozenou izolaci, zatřenou jakousi těsnící hmotou, asi jako náhražkou.
Sehnal jsem tedy stator nový, nepoužitý.., ale situace je stejná, jako při statoru předchozím.
Akumulátor je nový, bez problémů protočí litrový motor na mé Hondě.
- relé je repasováno
- uhlíky nové
- pružiny zkontrolovány
- rotor i vnitřek statoru vyčištěny
- 10mm2 kabel z plusu akumulátoru na uchycení statoru v bloku
Jak už jsem psal, ocením každou radu. Třeba jsem něco přehlédl.
Předem děkuji,
Dzabinak
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.082 sekund