Dotazy ke skládání motoru 502

Více
27.05.2019, 07:48 #1 od jardell
Odpověděl jardell pro téma Dotazy ke skládání motoru 502
kluci díky, už mám tak nějak všechno připravené, jen to srazit k sobě...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08.05.2019, 19:31 #2 od Jerry
Odpověděl Jerry pro téma Dotazy ke skládání motoru 502
ohledne korku obecne. firma se zabyva brzdami, spojkami vseho typu. www.renovak.cz/ muzu doporucit, mam dobre zkusenosti.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28.04.2019, 18:23 #3 od lichoresnice
Odpověděl lichoresnice pro téma Dotazy ke skládání motoru 502
zdravím, odpovím jen dle vlastní zkušenosti - mám motor 505 ve velorexu, moc rozdílů oproti 502 tam není:
ad.1-jinou spojku než ferodo bych už nedal, na to jak je motor ve velorexu trápenej je ferodo super, zatím se spojkou žádný problém
ad.2-neřešil jsem
ad.3-primární řetěz měním vždy
ad.4-uhlíky používám od roberta němce (velorex-shop.com)
ad.5.-používám FBJ nebo VRL
ať se daří.
po

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
25.04.2019, 07:35 - 25.04.2019, 07:36 #4 od jardell
Dotazy ke skládání motoru 502 vytvořil uživatel jardell
Zdravím vás, kolegové skůtristi
Od října pročítám komplet fórum, ale stejně nic nenacházím… blíží se mi čas, kdy začnu skládat motor do 502ky, který mi loni umřel… momentálně mám válec po výbrusu a zgenerálkovanou kliku. Nakoupil jsem různé drobnosti (zajišťovací podložky, kolíčky, labyrint,…), ještě musím koupit ložiska, gufera a spojku… a teď nějaké dotazy:
1- jezdíte někdo na ferodo spojce? Korek je téměř nesehnatelnej, a ikdyž by mi současná spojka ještě něco najezdila, nechci jí tam už vracet, kvůli výměně, kdy musí motor opět ven…přeci jen jezdila osmnáct let.
2- máte někdo na rozpěrce ve spojce (č.13, str.20 KND) udělaný mazací kanálek, nebo máte tak jak bylo originál? Podle všeho díky tomuto mi motor kleknul…byla zapečená v řetězovém kole (č.2 str.20 KND). Pán, co mi dělá kliky a válce doporučuje drážku kvůli lepšímu mazání udělat, dokonce nové rozpěrky se s drážkou již prodávají.
3- Jaká je momentálně kvalita primárních řetězů? Nevím, zda mám nechat původní, který se tváří ok, není vytahaný, ale podle všeho dostal pořádnou ránu, když se při zastavení dokonce roztrhal píst od ojničního čepu až dolů.
4- Další co potřebuji jsou uhlíky. Měnil jsem je předloni, původní už sotva dosahovaly, nicméně po výměně jsem najezdil cca 500 km než umřel motor a při rozebírání jsem objevil pěkně vydřenou kotvu, což před výměnou nebylo… nechal jsem jí přetočit, mám vyčištěno a otázka zní, kde sehnat kvalitní uhlíky? Máte někdo nějakou zkušenost?
5- Ještě k ložiskům, mám v plánu kupovat opět ZKL, máte někdo nějaké zkušenosti? Měl jsem je tam a stále se zdají být OK.
Případně, zde najdete nějaký fotky i ohledně generálkování motoru… průběžně přidávám. Budu rád za každou cennou radu, určitě se hodí. Rozepsal jsem se pěkně, uznávám, ale nechci něco podcenit. Zároveň prosím, pokud jsem v tom množství špatně hledal, o přesunutí do nějakého tomu odpovídajícího vlákna a omlouvám se za založení nového.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.084 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account