Křížový přepínač, zpětný chod - rikša čz 505
- JirkaL
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 28
20.10.2019, 16:19 #1
od JirkaL
Odpověděl JirkaL pro téma Křížový přepínač, zpětný chod - rikša čz 505
Moc děkuji za odpověď, zkusím tedy kontaktovat pana Němce zda-li nebude mít nějakou pružinku navíc. A ještě bych se Vás zeptal: když nastartuji rikšu přes křížový přepínač na zpětný chod, poté motor zhasnu a kdybych se následně snažil motor nastartovat ale už jen pomocí nožní páky, co se stane? Přesuvník v křížovém přepínači bude propojovat kladívko určené pro zpětný chod, ale nožní páka otáčí motorem pouze pro jízdu dopředu. Asi musí prostě člověk pamatovat a vracet přesuvník vždy zpátky do polohy pro jízdu vpřed co?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- lichoresnice
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 6
20.10.2019, 15:19 #2
od lichoresnice
Odpověděl lichoresnice pro téma Křížový přepínač, zpětný chod - rikša čz 505
ad.1: zkuste kontaktovat roberta němce (velorex-shop), a zeptat se kdy budou - obvykle má hroty i s pružinami. většinou je potřeba vyměnit i ty pertinaxové kontaktnice
ad.2: mám motor 505 ve velorexu a na zpátečku prostě nedobíjí - svítí kontrolka dobíjení. jen ta jízda na zpátečku nesvědčí moc uhlíkům, které jsou postavené pro pohyb na jednu stranu a tím jak jsou volnější v usazení, při zpátečce se očesávají. taková je moje zkušenost
ad.2: mám motor 505 ve velorexu a na zpátečku prostě nedobíjí - svítí kontrolka dobíjení. jen ta jízda na zpátečku nesvědčí moc uhlíkům, které jsou postavené pro pohyb na jednu stranu a tím jak jsou volnější v usazení, při zpátečce se očesávají. taková je moje zkušenost
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- JirkaL
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 28
19.10.2019, 19:19 #3
od JirkaL
Křížový přepínač, zpětný chod - rikša čz 505 vytvořil uživatel JirkaL
Zdravím ve spolek, měl bych 2 dotazy ohledně křížového přepínače u rikši čz 505 a zpětného chodu u rikši.
1) dotaz
Ve spodní části tohoto křížáku jsou umístěny 2x hroty s pružinami. potřeboval bych je sehnat někde nový. Hroty se mi podařilo sehnat na www.velorex-shop.com/?203,cz_hrot-do-pre...inace-zpetneho-chodu ,ale pružiny nikde sehnat nemohu. Na eshopu Motoren.sk jsem narazil na toto www.motoren.sk/sada-kontaktov-na-krizovy...---velorex-350-e4322 ,což by bylo naprosto super, ale bohužel už produkt není dostupný. A taky bych se chtěl zeptat zda-li jste už někdo podobný problém neřešil.
2) Když se pomocí křížového přepínače nastartuje motor rikši obráceně, jak je to s dobíjením? Musí na to být elektrika nějak uzpůsobená a nebo je to dobíjecímu relé jedno a prostě se jen nedobíjí? Mám totiž rikšu bez zpátečky a přemýšlím, že bych to zkusil domontovat. Křížový přepínač mám, ale potřebuji ho zrepasovat (viz. dotaz 1). Dynamostartér mám správný, tzn. 12V/100 se čtyřmi šrouby, ale jen jedno kladívko v zapalování, takže budu muset někde sehnat správnou destičku s kladívkem.
Moc děkuji za odpovědi
1) dotaz
Ve spodní části tohoto křížáku jsou umístěny 2x hroty s pružinami. potřeboval bych je sehnat někde nový. Hroty se mi podařilo sehnat na www.velorex-shop.com/?203,cz_hrot-do-pre...inace-zpetneho-chodu ,ale pružiny nikde sehnat nemohu. Na eshopu Motoren.sk jsem narazil na toto www.motoren.sk/sada-kontaktov-na-krizovy...---velorex-350-e4322 ,což by bylo naprosto super, ale bohužel už produkt není dostupný. A taky bych se chtěl zeptat zda-li jste už někdo podobný problém neřešil.
2) Když se pomocí křížového přepínače nastartuje motor rikši obráceně, jak je to s dobíjením? Musí na to být elektrika nějak uzpůsobená a nebo je to dobíjecímu relé jedno a prostě se jen nedobíjí? Mám totiž rikšu bez zpátečky a přemýšlím, že bych to zkusil domontovat. Křížový přepínač mám, ale potřebuji ho zrepasovat (viz. dotaz 1). Dynamostartér mám správný, tzn. 12V/100 se čtyřmi šrouby, ale jen jedno kladívko v zapalování, takže budu muset někde sehnat správnou destičku s kladívkem.
Moc děkuji za odpovědi
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.082 sekund