Pomoc zprovoznění El.

Více
01.04.2023, 16:09 #7 od F.Bernard.
Odpověděl F.Bernard. pro téma Pomoc zprovoznění El.
Právě že už jsem zkoušel na akumulátor a normálně troubí.
Mám ten stejný jen bez toho uchycení

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01.04.2023, 15:18 #8 od pedol
Odpověděl pedol pro téma Pomoc zprovoznění El.
Tak to je v pořádku. Pokud nehouká, vyzkoušet klakson přímo na akumulátor.
S uchycením nemám zkušenost, na mé 502 měl klakson jeden upevňovací šroub přes držák, tvořený pérovým svazkem


Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01.04.2023, 13:29 #9 od F.Bernard.
Odpověděl F.Bernard. pro téma Pomoc zprovoznění El.
Přepínač mám co je na fotografii
Zapojení je na svorkovnice
Modrý červený modrý
Druhá strana na provléknutí je zelený na tlačítko houkačky.

Od toho tlačítka vede do houkačky a druhý drát od houkačky svorkovnice 30

Ty dva šrouby co drží klakson na karoserií prasete 501 se můžou dotýkat karosérie?? Nebo musí být odizolovány matky? Zevnitř?
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01.04.2023, 11:59 - 01.04.2023, 12:01 #10 od pedol
Odpověděl pedol pro téma Pomoc zprovoznění El.
Jedno z možných provedení z www.motorkari.cz/tema/?t=189544

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01.04.2023, 11:27 - 01.04.2023, 11:51 #11 od pedol
Odpověděl pedol pro téma Pomoc zprovoznění El.
" Aby bylo jasno sem tam se význam v elektrice ale dynamostarter ne. Prase mám poprvé. Nevím moc funkci spinacky ale už to pomale chápu. Prase jsem zachránil po spánku více jak 30 let v hnoji stodole a doví kde ještě se válelo. Větší vrak jsem nikdy nedával do kupy. Ale už je to pěkný stroj s nádechem historie.
Eletrika nebyla žádná vše kupované i ta starší kabeláž. Omlouvám se za otravování ale věřím že to dáme do kupy po elektrické stránce s vámi. Děkuju za trpělivost "
Neomlouvejte se, rádo se stalo i stane

" Jsou tam dvě svorkovnice 30 je možnost prohození a nejede to nebo je to jedno? 30 jak 30? "
Je to tak, obě svorky jsou uvnitř projeny, jsou naprosto rovnocenné

" Parkovací i koncové světlo a osvětlení tachecu svítí v poloze spínačky 1 i bez zasunutí klíčku (ze svorky 58)
Hlavní světlo svítí v poloze spínačky 2 i bez zasunutí klíčku (ze svorky 56), "
Správně

" Klíček jsem vždy zasunul úplně dolů otočil a svítilo parkovací a zadní světlo v poloze 1,při poloze 2 svítilo zadni,parkovaci a hlavní světlo.
Osvětlení tachecu svítilo v poloze jedna i dva "
Správně, jen ten klíček nemusí být zasunut. Zasunutý klíček pouze zapojuje zapalování, umožní blinkry, napájí kontrolky a je podmínkou pro starter. Na jakékoliv jiné žárovky nemá a nebo nesmí mít vliv, ty by bylo špatně zapojeno

" Klíček jsem nezkoušel zasunout na půl, vždy jen na doraz dolů tak aby to startovalo.
Když jsem klíček zasunul na půl tak nestartovalo. Proto sem si myslel že vždy musí být úplně zasunuty. "
Správně, klíček na půl je nefunkční, má na konci to vybrání, které aretuje klíček v polovičním zasunutí do spínačky kvůli jeho ztrátě. Např ta jízda s kopce při vypnutém zapalování

" Klakson mám zapojený od přepínače světel na první šroub klaksonu a další drát na svorkovnici 2 klaksonu který vede do svorkovnice 30 samotný (ukostreni klaksonu je na karoserii sam šrouby nebo musím ukostrit?
Klakson nejel (možná mám špatně zapojené) "
Určitě špatně, klakson se nekostří, Na jednu jeho svorku je přivedeno stálé napětí ze spínačky 30, druhá svorka vede do sdruženého přepínače světel, avšak 3 světelné svorky jsou tabu. Je tam 4. kontakt, ovládaný tlačítkem houkačky. Toto tlačítko kostří tu druhou svorku klaksonu na říditka

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01.04.2023, 07:59 #12 od F.Bernard.
Odpověděl F.Bernard. pro téma Pomoc zprovoznění El.
Aby bylo jasno sem tam se význam v elektrice ale dynamostarter ne. Prase mám poprvé. Nevím moc funkci spinacky ale už to pomale chápu. Prase jsem zachránil po spánku více jak 30 let v hnoji stodole a doví kde ještě se válelo. Větší vrak jsem nikdy nedával do kupy. Ale už je to pěkný stroj s nádechem historie.
Eletrika nebyla žádná vše kupované i ta starší kabeláž. Omlouvám se za otravování ale věřím že to dáme do kupy po elektrické stránce s vámi. Děkuju za trpělivost

Jsou tam dvě svorkovnice 30 je možnost prohození a nejede to nebo je to jedno? 30 jak 30?

Parkovací i koncové světlo a osvětlení tachecu svítí v poloze spínačky 1 i bez zasunutí klíčku (ze svorky 58)
Hlavní světlo svítí v poloze spínačky 2 i bez zasunutí klíčku (ze svorky 56),

Klíček jsem vždy zasunul úplně dolů otočil a svítilo parkovací a zadní světlo v poloze 1,při poloze 2 svítilo zadni,parkovaci a hlavní světlo.
Osvětlení tachecu svítilo v poloze jedna i dva
Klakson nejel (možná mám špatně zapojené) brzda nejela nemám tu dlouhou sufitku na brzdu.( Musím koupit)
Klíček jsem nezkoušel zasunout na půl vždy jen na doraz dolů tak aby to startovalo.
Když jsem klíček zasunul na půl tak nestartovalo. Proto sem si myslel že vždy musí být úplně zasunuty.

Klakson mám zapojený od přepínače světel na první šroub klaksonu a další drát na svorkovnici 2 klaksonu který vede do svorkovnice 30 samotný (ukostreni klaksonu je na karoserii sam šrouby nebo musím ukostrit?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.126 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account