Rychlost blikání směrovek podle otáček

Více
26.05.2016, 16:31 #19 od tony
Odpověděl tony pro téma Rychlost blikání směrovek podle otáček
jak pise pedol, pokud mas originalni mechanicky prerusovac blinkru, tak je velmi dulezita wataz. Pri pouziti zarovek 10W se velmi zrychli intenzita blikani, pri predpsanych 15W otacky motoru temer nehraji roli (pokud je vse ostatni o.k.)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26.05.2016, 16:21 #20 od pedol
Odpověděl pedol pro téma Rychlost blikání směrovek podle otáček

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26.05.2016, 16:11 #21 od pedol
Odpověděl pedol pro téma Rychlost blikání směrovek podle otáček
Regulátory seřizuje pan Borovec v Brně.
Nevzpomínám si, že by někdo nabízel nový regulátor se zárukou seřízení. Možná máte ale na mysli elektronický AEV.
Jinak to je vše o nákladech versus zachování originality.

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26.05.2016, 14:03 #22 od Martin
Odpověděl Martin pro téma Rychlost blikání směrovek podle otáček
Ten regulátor jde fakt nějak seřizovat,nebo to nemá cenu a mám koupit novej ?!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26.05.2016, 13:41 #23 od Martin
Odpověděl Martin pro téma Rychlost blikání směrovek podle otáček
Regulátor původní, žárovky jsem za těch 7let co mám skůtra vůbec žádnou neměnil a vše svítí.
Do seřizování regulátoru se mi samotnému nechce. Zkusim někoho najít.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26.05.2016, 13:34 - 26.05.2016, 13:40 #24 od pedol
Odpověděl pedol pro téma Rychlost blikání směrovek podle otáček
Frekvence blikání může být ovlivněna vibracemi skutru, které se přenáší na přerušovač a nebo vyšším napětím.
Protože píšete o nafouklém akumulátoru bude to zřejmě tím přepětím, kdy je baterie přebíjená.
Přerušovač je konstruován tak, že má v sobě odporový drátek, který se po zapnutí blinkrů galvanicky uzavírá přes vlákna zhasnutých žárovek. Po zahřátí proudem se prodlouží a uvolní pérový kontakt, který připne žárovky a ten drát vyzkratuje, nic přes něj neteče. Protože se ale hned ochlazuje a blinkry by rychle zhasly, je pérový kontakt přidržen elektromagnetem a tím se doba svícení prodlouží až do té doby, než studený drátek překoná sílu magnetu a vše se navrátí na začátek procese.
Při přepětí se drátek zahřívá rychleji a tím se zkracuje "nesvícení" blinkrů a magnet při vyšším proudu déle drží a déle to svítí až do vámi popisovaného stavu.
Nechte si seřídit a vyčistit regulátor, protože kontrolka dobíjení tento přebíjecí stav neindikuje.
Ještě dotaz, nepozorujete častější "odcházení" žárovek? Máte voltmetr?

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.118 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account