Čezeta
- arhipelag39
- Offline
Méně
Více
21.03.2008, 07:38 #19
od arhipelag39
Odpověděl arhipelag39 pro téma Čezeta
Mám 501/05 karburátor se sytičem, kolík dlouhý asi 3cm. Zatím to většinou nechávám chvíli běžet přes startér a za chvíli to chytne, ale zdá se mi to jako trápení baterky...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Miro
20.03.2008, 21:26 #20
od Miro
Odpověděl Miro pro téma Čezeta
Asi kazdy dvojtakt potrebuje pri studenom starte preplavit karburator. Podla popisu to vypada, ze nemas povodny typ karburatoru. A este aky typ Cezety mas, 501, 502?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- arhipelag39
- Offline
Méně
Více
20.03.2008, 17:44 #21
od arhipelag39
Odpověděl arhipelag39 pro téma Čezeta
Rád bych se zeptal, jak se na čezetě provádí přeplavování karburátoru(zdali je vůbec zapotřebí). Přes mřížky a vlaštovku nejsem schopný se tam dostat. Dík
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Aleš
31.12.2007, 23:46 #22
od Aleš
Odpověděl Aleš pro téma Čezeta
Originál vložil George
4 505
...jasně, že jsem tam dal nové šroubky.On se kolikrát šroub dovede v hliníku kousnout. Pak stačí pár pokusů a hlava se poškodí... Jinak gufero jsem zatím vyzkoušel jen na místě a zdá se dobrý. V poledne jedu do toho Rakouska (cca 20 km) tak se uvidí až se to zahřeje.
Pokud motor přestane jet když se zahřeje,tak to může být i zkroucená hlava válce.Mám s tím blbou zkušenost.Na konec jsem nechal snížit hlavu o 1 desetinu a problém byl pryč.
4 505
...jasně, že jsem tam dal nové šroubky.On se kolikrát šroub dovede v hliníku kousnout. Pak stačí pár pokusů a hlava se poškodí... Jinak gufero jsem zatím vyzkoušel jen na místě a zdá se dobrý. V poledne jedu do toho Rakouska (cca 20 km) tak se uvidí až se to zahřeje.
Pokud motor přestane jet když se zahřeje,tak to může být i zkroucená hlava válce.Mám s tím blbou zkušenost.Na konec jsem nechal snížit hlavu o 1 desetinu a problém byl pryč.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Aleš
31.12.2007, 23:38 #23
od Aleš
Odpověděl Aleš pro téma Čezeta
Originál vložil George
Taky bych to nedělal, ale furt hledám závadu s pravděpodobným přisáváním falešného vzduchu a zkouším už ze zoufalství jiné karburátory, brousím příruby atd.Tož tak...
A co takle simering na klice.Pravá strana.Případně dotáhnout šrouby které spojují kartery k sobě.
Taky bych to nedělal, ale furt hledám závadu s pravděpodobným přisáváním falešného vzduchu a zkouším už ze zoufalství jiné karburátory, brousím příruby atd.Tož tak...
A co takle simering na klice.Pravá strana.Případně dotáhnout šrouby které spojují kartery k sobě.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Aleš
31.12.2007, 23:33 #24
od Aleš
Odpověděl Aleš pro téma Čezeta
Já to dělám tak že jako první věc sundám dolů oboje dvířka a pak už to jde skoro samo.Závlačky jsem narovnal a když je dám zpět tak už je neohýbám a ještě se mě nestalo že by někdy samovolně některá vypadla.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.143 sekund