Další hodinář v původním stavu.
- ok1vkt
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 50
14.12.2017, 23:02 #31
od ok1vkt
Odpověděl ok1vkt pro téma Další hodinář v původním stavu.
Mockrat dekuji za pomoc. V rámci ulehčení jsem se nakonec rozhodl pro jednobarevnou variantu.
A jeste bych měl drobny dotaz, jakou ma barvu vnitřek klaxonu?? Je taky šedý a nebo je v barvě skutru? Asi by vic padla barva skutru kdyz bude mit jednu barvu.
Jak to mate vy?
A jeste bych měl drobny dotaz, jakou ma barvu vnitřek klaxonu?? Je taky šedý a nebo je v barvě skutru? Asi by vic padla barva skutru kdyz bude mit jednu barvu.
Jak to mate vy?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- marcel
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 40
22.11.2017, 20:21 #32
od marcel
Odpověděl marcel pro téma Další hodinář v původním stavu.
Ještě k tomu nosiči. Pokud vím, tak zadní nosiče se nikdy továrně nemontovaly. Oficiálně se vyráběly v družstvu Motex, to jsou ty známé, na které se montuje i rezerva. Podobný nosič, co je na obrázku, mám taky, ale bez těch vzpěr. Původní majitel tvrdil, že ho koupil v Mototechně. je nastíkaný jakousi stříbrnou metalízou, ale nevím, jestli je to originál. Nosiče Motex se chromovaly, tenkrát s chromem nebyl problém. Nosiče na kejvačky se lakovaly červeně. Možná by bylo nejlepší ho udělat v té podvozkové barvě, jako je přední nosič.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- ok1vkt
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 50
20.11.2017, 13:43 - 20.11.2017, 13:47 #33
od ok1vkt
Odpověděl ok1vkt pro téma Další hodinář v původním stavu.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- ok1vkt
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 50
20.11.2017, 13:34 #34
od ok1vkt
Odpověděl ok1vkt pro téma Další hodinář v původním stavu.
Prosimtě na te fotce, mi to právě přijde, že ta karoserie je jiny odstín (bílá) oproti třeba kolům, dvířkům (který jsou nepochybně šedé). Klame to jen na foto?? Měli by byt teda všechny díly stejnou šedou, je to tak?
A ještě by mně zajimalo, jestli nemá někdo detail, jak je olemování čelního štítu dokola, jak a kde je tam udělaný přechod barev modrá-šedá?
A nikde se mi nepodařilo ještě dopátrat, já mám na skutru dodělavany zadní nosič, ale nikde sem nenašel jestli byl šedý a nebo zda byl v barvě skůtru. A nebo je to jen nějaké samo domo tunning?
A ještě by mně zajimalo, jestli nemá někdo detail, jak je olemování čelního štítu dokola, jak a kde je tam udělaný přechod barev modrá-šedá?
A nikde se mi nepodařilo ještě dopátrat, já mám na skutru dodělavany zadní nosič, ale nikde sem nenašel jestli byl šedý a nebo zda byl v barvě skůtru. A nebo je to jen nějaké samo domo tunning?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- marcel
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 40
19.11.2017, 21:59 #35
od marcel
Odpověděl marcel pro téma Další hodinář v původním stavu.
Podle mých záznamů byl skútr č. 116106 vyroben 8.11.1958, tak ten tvůj teoreticky o 13 - 14 pracovních dnů později.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- marcel
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 40
19.11.2017, 21:12 - 19.11.2017, 21:16 #36
od marcel
Nevím přesně, kdy se začala vyrábět dvoubarevná kombinace, ale vzhledem k reklamním fotkám to bylo určitě plánováno. Takže šlo jen o to, kdy se to stihlo zrealizovat. Myslím ale, že se už dvoubarevné provedení v roce 1958 vyrábělo. Skútr na fotce je sice po takové starší a částečné renovaci,ale je myslím v původních barvách ....a je to hodinář.
Vyrábělo se jen jedno barevné provedení z pohledu barevnosti jednotlivých dílů. Všehny ostatní varianty (např. dvoubarevný podsedlový kastlík a pod.) byla pouze výstavní provedení. Nebo to mohl vylepšovat nějaký zahraniční dealer, třeba stejně, jako si v Anglii montovali přední světlo nahoru a klakson dolů.
Odpověděl marcel pro téma Další hodinář v původním stavu.
Nevím přesně, kdy se začala vyrábět dvoubarevná kombinace, ale vzhledem k reklamním fotkám to bylo určitě plánováno. Takže šlo jen o to, kdy se to stihlo zrealizovat. Myslím ale, že se už dvoubarevné provedení v roce 1958 vyrábělo. Skútr na fotce je sice po takové starší a částečné renovaci,ale je myslím v původních barvách ....a je to hodinář.
Vyrábělo se jen jedno barevné provedení z pohledu barevnosti jednotlivých dílů. Všehny ostatní varianty (např. dvoubarevný podsedlový kastlík a pod.) byla pouze výstavní provedení. Nebo to mohl vylepšovat nějaký zahraniční dealer, třeba stejně, jako si v Anglii montovali přední světlo nahoru a klakson dolů.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.133 sekund