Upevnění výfuků na ČZ 501

Více
02.04.2024, 10:06 #7 od Pat
Odpověděl Pat pro téma Upevnění výfuků na ČZ 501
Tak podle fotky je to jasné! Je to z výroby. Děkuji.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02.04.2024, 08:29 - 02.04.2024, 09:28 #8 od pedol
Odpověděl pedol pro téma Upevnění výfuků na ČZ 501
Dle fota z jedné renovace je to originální řešení z fabriky

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02.04.2024, 08:09 - 02.04.2024, 08:11 #9 od pedol
Odpověděl pedol pro téma Upevnění výfuků na ČZ 501
To jsem ani nevěděl, zámek do řízení 501, pokud je pravda co píší.
www.mototechnik.cz/index.php?main_page=p...ce0ggessi9fc93j65au4

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02.04.2024, 06:28 #10 od Pat
Odpověděl Pat pro téma Upevnění výfuků na ČZ 501
Je to hodinář, takže dvířka zámeček nemají. Ten svár vypadá kvalitně po celém obvodu. To by se ve schránce dělalo těžko - málo místa okolo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02.04.2024, 06:19 #11 od pedol
Odpověděl pedol pro téma Upevnění výfuků na ČZ 501
Jak se zamykají dvířka, taky na FAB? Ten svár je celistvý po celém obvodu?

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01.04.2024, 19:49 - 01.04.2024, 19:57 #12 od Pat
Odpověděl Pat pro téma Upevnění výfuků na ČZ 501
To bude ono! Díky Petře. Na tomto fóru už jsi mi zase dobře poradil.
Tak tady je další dotaz - tentokráte asi těžší na rozlousknutí. Týká se zámku řízení. Klasicky je u skútrů kolík, který se zacvakává hlouběji a tím se zamyká řízení. Na tomto skútru je však navařený stejný díl jako je pro zamykání zavazadelníku. Původně jsem si myslel, že to tam někdo doma přivařil, ale zarazila mě ta zelená barva na sváru, o které si myslím, že byla původní barvou z výroby. Podle toho co jsem zatím zjistil, mohl mýt skútr spodní barvu "tyrkysově" zelenou, bílý štít, zavazadelník a nádrž a šedá dvířka. To by odvpovídalo barevnému schématu, o kterém se zmiňuje i literatura. Pokud by však byla zelená původní, tak by se musela při domácím kutění se svářečkou spálit. Takhle to vypadá, že je to z výroby. Nědělalo se to nějaký čas? V zámku byl zastrčený klasický zámeček jako je v zavazadelníku, jen jsem od něj neměl klíček. Také řídítky nešlo moc otáčet - konec zámečku byl ustřižen a tím byla řitítka zablokovaná. Pomohlo až odvrtání. Mosaz je prostě měkká, možná to byl důvod, proč se to neujalo. Co si o tom myslíte?
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.149 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account