Karosérie - plechařina

Více
09.02.2014, 12:04 #1 od elstrem
Odpověděl elstrem pro téma Karosérie - plechařina
Zdravím,můžete tedy napasat ty rozdíly?.Ted se to řeší na Jawamanii.Děkuji.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • George
  • Autor tématu
19.07.2006, 19:06 #2 od George
Odpověděl George pro téma Karosérie - plechařina
to 505
:-)))

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • George
  • Autor tématu
14.07.2006, 06:03 #3 od George
Odpověděl George pro téma Karosérie - plechařina
... ale tím pádem by do 502-kové nádrže mělo vejít míň benálu (teoreticky) PS: to su urýpaný, co? :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • George
  • Autor tématu
14.07.2006, 06:01 #4 od George
Odpověděl George pro téma Karosérie - plechařina
No tohle. Toho jsem si nevšiml. Asi mě to vždycky pasovalo a tak jsem nepátral. Díky za rozšíření obzoru.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Martin
11.07.2006, 21:18 #5 od Martin
Odpověděl Martin pro téma Karosérie - plechařina
Muzu potvrdit, rozdil v nadrzich na 501 a 502 opravdu je, presne jak pise Tomas.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • George
  • Autor tématu
10.07.2006, 14:32 #6 od George
Karosérie - plechařina vytvořil uživatel George
Prošlo mně tedy pod rukama dost Čezet, ale je nějaký rozdíl v nádrži mezi 501-kou a 502-kou? Vyděsil mě totiž inzerát tady na stránkách SKČ kde Thomas chce vyměnit nádrže 502 za 501. Že je to vtip?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.086 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account