Čezeta 501/05

  • Jiras175
18.07.2006, 16:08 #7 od Jiras175
Odpověděl Jiras175 pro téma Čezeta 501/05
Mně to dělo to samý, je to Gufero u zapalka, pružinka byla uplně vypadlá. 30 mim práce a zase jezdíš jako drak.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • AlesK
18.07.2006, 07:28 #8 od AlesK
Odpověděl AlesK pro téma Čezeta 501/05
Nemusis pulit nic a ani vyndavat motor z kastle, gufero je za starterem, popripade za dynamem :-).Prace nanejvys tak na 3 hodky pocitam.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • George
  • Autor tématu
18.07.2006, 05:20 #9 od George
Odpověděl George pro téma Čezeta 501/05
Tak to tak vypadá, že budu muset jít do toho gufera. Máte někdo zkušenost, jak nejjednodušeji zjistit, že to nasává luft tudy? (aniž bych půlil motor)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • AlesK
16.07.2006, 20:24 #10 od AlesK
Odpověděl AlesK pro téma Čezeta 501/05
Pokud ti to začlo dělat zničeho nic, je to určitě gufero, nasává falešný vzduch a když je motor zahřátej, tak to ještě ke všemu chytá tzv samozápal. Mě to jednou taky chytlo takovej luft a zaboha jsem to nemohl zastavit. I po vyndaní klíčku i fajfky ze svíčky to jelo zhruba 20 vteřin na plnej plyn, než motor chcíp. Fakt pohroma, lidi koukali, co se to deje.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • George
  • Autor tématu
16.07.2006, 06:37 #11 od George
Odpověděl George pro téma Čezeta 501/05
Zkusím se mrknout na to gufero, ale stejně se mně nezdá, že by přísun falešného vzduchu mohl tak zvedat otáčky. To by zase ale byla moc chudá směs na benzín v případě, že je soupátko nadoraz dole a benzím by tím pádem neměl do motoru proudit. I tak dík za nápad.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • George
  • Autor tématu
15.07.2006, 16:03 #12 od George
Čezeta 501/05 vytvořil uživatel George
Vyskytl se náhle, jakoby bez příčiny takový problém. Motor normálně nastartuju se sytičem. Otáčky ve volnoběhu normální. Ujedu pár kilometrů (motor se zahřeje), zastavím a motor se může zbláznit, přestože je v klidu, plyn uvolněn... Nevím čím to může být, že má tak vysoké otáčky. Šroub dorazu šoupěte je úplně vytočený, jehla je po zajetí na 2. zářezu shora a šroubek volnoběhu (vzduch - směs) je povolen o 3/4 otáčky doleva jak praví návod. Karbec jsem vyčistil, nikde by neměl vnikat falešný vzduch (kontroloval jsem těsnění pod hlavou i pod válcem, mezi kartery i mezi karbecem a válcem. Vzduch filtr jsem taky vyloučil. Jo a ještě když chvíli nechám motor na místě řvát v těch vysokých otáčkách a pak chci ještě přidat - otočím plynem, tak se motoru chce chcípnout. Asi jak do něj valí moc benzínu nebo co. Ani mě nikde nevisí lanka od plynu a sytiče. Tak fakt nevím. Ještě nikdy se mě to nestalo. Máte někdo s tím zkušenost? Dík.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.083 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account