Demontáž panelu
- radek
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 2
26.10.2007, 04:10 #7
od radek
Odpověděl radek pro téma Demontáž panelu
Originál vložil Martin
Háček se dost blbě demontuje, chce to trpělivost! Taky doporučuji na šrouby stříknout něco na uvolnění šroubů ... hrubý násilí tady není na místě.
Na uvolnění zarezlých šroubů doporučuji brzdovou kapalinu (nejlépe starou červenou)a pokud to nejde, tak já používám tzv ';schlagschrauber'; neboli úderový šroubovák s utahovacím-povolovacím momentem!
Háček se dost blbě demontuje, chce to trpělivost! Taky doporučuji na šrouby stříknout něco na uvolnění šroubů ... hrubý násilí tady není na místě.
Na uvolnění zarezlých šroubů doporučuji brzdovou kapalinu (nejlépe starou červenou)a pokud to nejde, tak já používám tzv ';schlagschrauber'; neboli úderový šroubovák s utahovacím-povolovacím momentem!
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Martin
25.10.2007, 22:33 #8
od Martin
Odpověděl Martin pro téma Demontáž panelu
Háček se dost blbě demontuje, chce to trpělivost! Taky doporučuji na šrouby stříknout něco na uvolnění šroubů ... hrubý násilí tady není na místě.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Hanuš
25.10.2007, 17:33 #9
od Hanuš
Odpověděl Hanuš pro téma Demontáž panelu
Originál vložil Chmatal
Dobrý den,chtěl jsem se zeptat,zdali nemáte někdo zkušenost z demontáží háčku s kontrolkama nebo celého toho panelu i s tachometrem na 502-01,nejde mě ani to,ani to.Je to vše zarezlé a nechci to zničit.Děkuji
Hezký den! Demontáž i montáž držáku s háčkem i já považuji za jednu z nejhorších prací na 502. Použít šroubovák se šířkou břitu cca 8 mm a tlustějším držadlem dlouhý tak, aby se celý vešel na výšku do prostoru skříňky pod držákem. Možná předem nastříknout na šrouby něco na uvolňování šroubů. Pomůže i klepnutí na hlavy těch tří šroubů. Železné šrouby v hliníku silně zaoxydují. A potom jen trpělivost a povolovat. Šroubovák nesmí sjíždět z drážek na hlavě šroubů. Tachometr přece musí jít povolit, je tam asi 19 nebo 22 matice a klíčem se tam sice obtížně ale přece jen dá manipulovat. Matice je slabostěnná, určitě povolí. Panel je navařen na karoserii, nelze oddělit. Kdysi se mě to podařilo i pomocí velkých kombinaček. Držím palce!
Dobrý den,chtěl jsem se zeptat,zdali nemáte někdo zkušenost z demontáží háčku s kontrolkama nebo celého toho panelu i s tachometrem na 502-01,nejde mě ani to,ani to.Je to vše zarezlé a nechci to zničit.Děkuji
Hezký den! Demontáž i montáž držáku s háčkem i já považuji za jednu z nejhorších prací na 502. Použít šroubovák se šířkou břitu cca 8 mm a tlustějším držadlem dlouhý tak, aby se celý vešel na výšku do prostoru skříňky pod držákem. Možná předem nastříknout na šrouby něco na uvolňování šroubů. Pomůže i klepnutí na hlavy těch tří šroubů. Železné šrouby v hliníku silně zaoxydují. A potom jen trpělivost a povolovat. Šroubovák nesmí sjíždět z drážek na hlavě šroubů. Tachometr přece musí jít povolit, je tam asi 19 nebo 22 matice a klíčem se tam sice obtížně ale přece jen dá manipulovat. Matice je slabostěnná, určitě povolí. Panel je navařen na karoserii, nelze oddělit. Kdysi se mě to podařilo i pomocí velkých kombinaček. Držím palce!
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Dněpr
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
25.10.2007, 16:24 #10
od Dněpr
Demontáž panelu vytvořil uživatel Dněpr
Dobrý den,chtěl jsem se zeptat,zdali nemáte někdo zkušenost z demontáží háčku s kontrolkama nebo celého toho panelu i s tachometrem na 502-01,nejde mě ani to,ani to.Je to vše zarezlé a nechci to zničit.Děkuji
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.081 sekund