Pomoc zprovoznění El.

Více
31.03.2023, 08:02 #31 od F.Bernard.
Odpověděl F.Bernard. pro téma Pomoc zprovoznění El.
Právě že originální elektrika od dynama do relé (stykače) je zachována a barvy nepasuji podle el.schema nové elektriky co jsem fotil

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31.03.2023, 08:00 #32 od F.Bernard.
Odpověděl F.Bernard. pro téma Pomoc zprovoznění El.
5.
D od dynama vede na D svorku relé
To je ten zelený co se přehříval
+ Je tam bílý na kontrolku dobíjení

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31.03.2023, 07:55 #33 od F.Bernard.
Odpověděl F.Bernard. pro téma Pomoc zprovoznění El.
1. Příště už to rozhodně nedělat
2. Odpojil od baterie
3. Vyzkouším večer,jsem v práci

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31.03.2023, 07:53 - 31.03.2023, 07:56 #34 od pedol
Odpověděl pedol pro téma Pomoc zprovoznění El.
5. Ještě jsem si všiml červeného vodiče ze svorky D dynama, musí vést na relé. též svorku D. Ale tam připojen není. Kam vede a kde končí? Ten zelený vodič z D do sříňky tam nebude patřit, Má tam být ten červený a bílý ke kontrolce.

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31.03.2023, 07:26 #35 od pedol
Odpověděl pedol pro téma Pomoc zprovoznění El.
Na začátek trochu terminologie. To startovací relé s masivním kontaktem nazývejme stykač, regulační relé pak jako relé. U obou pak "stisknu relé" říkejme "stisknu kotvu".
1. Pokud se vám hřeje zelený vodič po stisknutí kotvy relé, je to tím, že jste tvrdé napětí 12V ze svorky 30 spínačky pustil přes zpětný kontakt relé do svorky D do dynama, kotva relé se "přichytila" zpětným proudem a baterie se začala přes dynamo vybíjet nadproudem, jelikož chybí protinapětí z točícího se dynama. Příště to nedělat.
2. Předpokládám, že jste tento jev odstranil odepnutím baterie nebo vytažením vodiče ze svorky D a nebo odpáčením kotvy relé. Je tak?
3. K hořící pojistce. Všechny vodiče odmontovat ze spínací skříňky, mimo hnědý vodič vedoucí od pojistky na svorku 30 spínačky a vodič ze svorky 50, vedoucí na regulátor svorku T. Tím se vyloučí případné zkraty někde v instalaci a otestuje se vlastní spinačka. Po otočení klíčku by mělo startovat, po vrácení zastavit. Motor samozřejmě nenaskočí, protože jsme odepli zapalování.
4. Podejte zprávu, co se dělo. Pak se bude pokračovat.

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30.03.2023, 18:25 #36 od F.Bernard.
Odpověděl F.Bernard. pro téma Pomoc zprovoznění El.
Jo ještě jedna věc když jsem tedy relé prsten spustil tak to startovalo ale hřal se drát zelený co je od motoru na relé pod písmenem D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.114 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account